Alla pratar om kärlek, mys och gos och tjafs

Mamma ligger och kollar på Vänner just nu och därför kom jag att tänka på min vän Laura som ALLTID ska lägga till den där lilla klappen till signaturlåten. Haha hon är en rolig kvinna!
När vi ändå talar om Laura så kan jag ju tillägga att hon har världens skönaste farfar. Gissa vad hans favoritprogram är? Sex and the city. Han säger tydligen att det är den bästa skiten han har sett. Haha GO FRANKIE! ;D

Idag började jag klockan 13.40, väldigt skönt!
På gympan körde vi boxning. Det var faktiskt roligt men jävligt jobbigt men som tur är gillar jag lite utmaning. Som jag skrev i min stipendieansökan så ser jag ju varje motgång som en utamaning, haha.


Mikaela Bettzy Nilsson är skum, hon håller på att ställa massa wierda frågor till mig. Nu säger hon att hon är en "Könsordsdiva". Vettefan vad det är för något men när det gäller henne är ingenting omöjligt så hon kan ju lika gärna vara det (;

None

Bjuder på en bild på kära Ballecrew <3
Pusspuss / SaNdRa^,

Kommentarer
Postat av: Linnea

det är ju klart det är ju min farfar:D<3

2008-11-20 @ 21:04:44
URL: http://liinnneaa.blogg.se/
Postat av: laura

det var jag som skrev:P

2008-11-20 @ 21:05:39
URL: http://typlaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0