We'll be moving

Har flyttat nu :) flyttar hem på lördag igen.
Inatt sov Rasmus över. Först skulle jag sova ensam, vilket jag inte ville. Var lite smått ledsen efter all dramatik som hände på kvällen. Sen ringde mix och sa att Rasmus skulle komma. Då blev jag glad :)

Min träning har faktiskt börjat ganska bra. Hela helgen har jag promenerat minst 50 minuter per dag. Idag tog jag en promenad innan frukosten. Gud vad jag är duktig!

Ska ner till C snart och handla med Mikkis. Vi ska ha romantisk middag ikväll. Rasmus är kock och Makkan är diskare ^^
Måste panta burkar också. Christian har hur många som helst så dom kan man nog få en liten slant för :D

Nu ska jag fixa mig.
Sas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0