Sammanfattning av Helgen.

Åh verkligen ingen lust att skriva men jag måste för Sandra så ..

Jaja, Nu ska man ju sammanfatta helgen.

Fredag : Hmm Vi var på Lasergame med Isabel , Jennifer , Linnea L&S , Amanda , Emelie A&W , Sandra & Callmar. Vi åkte in till stan typ vid 2. Vi hade lite svårt att hitta men tillslut hittade vi rätt.
Alla var ju inte direkt sams men skit samma, Är man med i spelet så får man spelet tåla.
Hmm efter spelet så gick vi till Donken och där efter åkte vi alla hem.
Senare på kvällen så skulle vi "festa" vid skolan aja, det var väll bara jag och Sandra som festade xD
Haha aja sen mötte jag upp Rasmus, han sov här.

Lördag : Vakande fitt tidigt >.< men vi somnade om tillslut och så.
Senare på dan så åkte vi till Sandra, käkade Pizza och gick ut.
Sämsta iden ever, hahaha xD Aja Kvällen slutade någongång ialf.

Söndag : Uhm, slappa!

// Mix

Kommentarer
Postat av: Laura

duu glömde mig din apa!!

2008-03-02 @ 18:37:16
URL: http://www.typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0