Påskafton

Min påskafton blev rolig :)
Jag, mix, Mikis och Rasmus drog hem till Makkan för att ha filmkväll. Jag gav dom ansvaret att välja filmer, en skräckis och en komedi, och ja... Skräckisen hette Wishcraft och det rentutav SÖG! Var mer som en romantikfilm istället för en skräckfilm. Sexy Leslie från Bring it on var med. Grr ;D
Awww. Makkans katt Tussi var så himla gullig! I'm in loooove! Helt mjuk och söööt! Och Makkans säng, det var så skön. Efter att ha sovit i en bäddsoffa i 2 måndader och lägga sig i den där så kändes det som att jag var i himmelriket, jag skojar inte! Gief that bed <3

Efter Wishcraft drog vi hem till mig och kollade på White Chicks och Fucking Åmål. Riktigt bra filmval där :P
Sen när klockan närmade sig halv 5 gick vi och la oss.
Fast, det  var ju inte direkt problemfritt att lägga sig. Det finns bara plats för 3 i min soffa/säng och vi var fyra. Så först mosade vi ihop oss, sen klockan halv 7 gav mikkis upp och offrade sig genom att flytta till fotöljen, vilken var askall! Och såklart så hade vi ju bara ett täcke ^^


Så nu har jag gaanska ont i ryggen, fast jag och rasmus var dom som sov bäst för va hade mest täcke och bäst plats :P

Nu ska jag plugga. Tjao ;) / Sas

Kommentarer
Postat av: Lauraa

aa vad sont att du saknar mig!! hahahaaaaa

2008-03-27 @ 04:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0