Mix är igång igen!

Åh jag har verkligen inte skivit i bloggen på lääänge!
Kanske för jag inte orkar elr har lust.

Mitt lov har börjat bra.
Det började med att jag var med Iss efter skolan och vi åt Thaimat, fy va läängesen det var eller bara några månader men man får väll överdriva (?)
Aja, sen träffade jag den dära Hampan också, han var en busig kis ;) mohaha.
Sen åkte jag hem, somnade och vaknade efter tredje smset ifrån emelie som ville att jag och Laura skulle gå ut och äta men inte emelie själv XD
Jag och laura åt på Grekiska kolgrillen, fy va gott det var. Jag älskar verkligen Grekisk mat! WOHO!
Sen blev det bio med Patricia & Laura, vi såg den dära paroid filmen, jag kan fortfarande inte namnet.
Och när vi kollar så blir hela salongen tyst och såklart när allt e tyst så skrattar bara jag men men min humor är bäst!

Nu kom jag hem för inte så längesen och pratade lite med Rasmus i telefon och han kommer väll hit vid 2 typ :S Han ska sova här.
Imorgon ska jag leka med Laura & Mikis .. Vill du vara med? :D

aja, hejdå mors i kors hejdå!

btw, jag har hittat en ny favvo låt .. Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg.

LOVE Mix. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0