Life its a simple way to dead.

Tänk dej själv att vara en fågel.
Du är fri.
Du kan flyga vart du vill, du har all rätt att baxxa, men man måste vara rädd om sig för dom större djuren.

Många låtar gör en nedstämd och så men ändå lyssnar man på dom.
Man letar .. problem?
Varför?

Jag kollar på ett foto brevid mig på Mikis & Emelie ifrån våran Hawaii kväll i kvarnsjön för längesen.
Bilden gör mig glad och ledsen.
Förr var allt så mycket bättre.
Nu är allt bra men ändå inte.

Vad händer när man inte orkar mer?
Ska man bara lägga sig ner eller fortsätta?

Många frågor, få svar.

Mix.


Kommentarer
Postat av: Laura

vad har min lilla ängel på hjärtat?:)

2008-03-21 @ 22:39:34
URL: http://www.typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0