Fredagkväll+skola=ERROR XD

Idag är jag uppe tidigt för jag ska åka och kolla på en hund som ska få valpar i sommar, och om den hunden får fem valpar är en av dom våra (a)
Fast dom flesta av mina kompisar tycker att den rasen vi ska ha är ful så håller jag inte med dom, jag tycker att portugisiska vattenhundar är söta :) Tycker bara att det är lite barnsligt att säga att nån är ful, hundar har faktiskt också känslor, you know ;D

Igår, tro mig eller ej, var vi i skolan med lite folk från klassen, och Makkan, såklart XD
Hoppas att det blir slumberparty hos han ikväll :)

Puss/ Sandra

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

roligt =)

2008-03-01 @ 11:00:36
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Isis

haha "hundar har också känslor".
håller med, skönheten ligger i betraktarens ögon...ingen skröna att den kommer inifrån :)

2008-03-07 @ 13:52:56
URL: http://issisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0