Vinter
Har kommit på att dom ända positiva sakerna jag skriver om nu för tiden är musik och filmer ^^ måste skärpa mig!
men innan jag gör det måste jag fixa till allt som inte är bra. Det är inte lätt men det ska göras!
När jag tänker på alla bra stunder vi har haft blir jag nästan tårögd och när jag tänker på alla dåliga stunder, vilket är väldigt många så dunkar mitt hjärta snabbare och jag blir arg!
Två personer jag aldrig skulle kunna leva utan är Linda och Isabelle! <3



Jag vill ha sommar. Vinter, eller om man kan kalla det här hemska vädret för vinter, är deprimerande! Allt kul, alla nya kompisar och alla mysiga stunder är på sommaren! Det finns det nog ingen som inte kan hålla med om.
Längtar jättemkt till jag och Laura ska åka på språkresa till Bournemouth i sommar. Ska verkligen bli urkul! :D

Sandra

Kommentarer
Postat av: Tomte- Nissen

Lycka till i Bournemouth lilla Gumman.
Men se till att ha me lite extra kneg till mat för dom där hjävlarna till Engelsmän e få fucking snåla me maten, -"I know"!
men glöm inte häller bad brallorna för det var 40+ När jag var där och det e ganska hott men svarta tröjor och jeans.
NOTE: Gör inte som gegge och köp en 2dl flaska med solskyddsfaktor för 23 pund, Lite Crazy xD

2008-01-10 @ 23:07:18
URL: http://bjoast.net/~niels/Projektuppgift/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0