TAAAAXI! XD

Fredag : Skola som vanlig, baaajs! men vi slutade 11.20 så vi ba; woohooo ba! xD
Hahah efter det åkte jag och amanda till farsta och handlade present till Patricia, sen drog jag hem och fixade allting, sen skulle man åka igen. Mötte Mikis, Emelie & Amanda på bussen så åkte vi till patricia.
Vi åt mat och skit, skrek singstar och hade hel skoj! awwiiieee!
Sen när vi skulle åka hem så skulle jag och mikis åka buss hem men bussen hade slutat gå så vi tog en taxi XD
taxi börjar bli min vana .. hahahhaha :D vi somnade ganska fort när vi kom hem.

Lördag : Vaknade feta tidigt, fy>.< ehmm hämtade datorn och sen vaknade mikis,
vi gick inte upp för en tolv, hahah så vi låg i sängen typ 4 timmar xD
Vi åt och mikis drog hem, jag åkte med laura till .. ÅKERSBERGA!
Vi gick i 45 min för att hitta elias, så vi gick typ i hela årsta >.< baaaajs!
men vi hittade han tillslut, aawwiiiieeee !
Sen åkte jag och Laaura hem och nu sitter jag här och pratar i telefon , XD
addiioooosss ..

/ Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0