Morrn morrn!

Denna morgon kan inte börja bättre!
Idag åt jag till och med frukost och det gör jag aldrig! :)
Så idag är mitt humör på topp, för idag kommer Mikis hem! <3 YAY!

Hahah, i natt klockan fem måste jag ha satt på min väckarklockradio i sömnen för jag vakande av att dom spelade Robbie Williams, och sen kunde jag inte somna om, men gjorde det ändå xD
Jag gick upp klockan 7 idag, tog en längre sovmorgon idag, aawwiiee! :)

Juste ni kanske inte ha hört men Jag & några till ska sjunga på storsamlingen.
Vi ska sjunga How to save a life - The Fray :)
En skita bra låt asså! ;)

Idag går vi till 4 men det går ganska fort idag! (:
HEMKUNSKAP! HAHAHAHA

// Mix

Kommentarer
Postat av: Lovie

vi kommer sjunga såå vackert xD

2008-01-22 @ 22:03:23
URL: http://loviiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0