Måndag.

Hej Måndag, Hej ny vecka, Hej nya bekymmer, Hej allting ! :)
Idag är det måndag som jag har sakt >.<

Uhmm idag vare storsamling och vi sjöng :)
Det lät väll sådär, enligt Laura var vi marriga men jag måste medge.. det var vi också XD
Uhm Bäst var nog , Linnea L , Jasmine & Nikita, gillar verkligen den låten.
'apploder' :D

Men men, idag var matten kul, mahahaha orkar inte skriva varför haha men jag kan säja, MAX var med i bilden så .. ^^
Har feta ont i foten för idag tog max min XRAY och då skulle jag sparka han så han skulle släppa då sparkar jag med den foten och jag fitt ont i så nu har jag ännu ondare, men jag får skylla mej själv :D

Nu säjer Christopher att jag ska skriva om han okej da, nu skriver jag om dej xD
Han garvar åt mej för att jag har håll för jag gick jätte fort upp för trappan när jag precis hade ätit!
ELAAAALKT!

Ciaaao / Mix

Kommentarer
Postat av: brrrrr

whoohooooooo:D

2008-01-28 @ 16:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0