Jag är en hora.

Japp jag har fått ett nytt jobb, jobbar hel tid.
Köp mej ! orre snorre du är! haha..
SKOOOOOOOOOJADE!
Asså jag vill bara skriva hu mkt jag vill ha honom här nu!
Jag vill ha han här brevid mej, hållandes i min hand.
Fan va jag e patetisk igenkligen jag kan säja detta till han nu i telefon men .. jag vågar inte.
Är för blyg.!
Du läser nog detta nu och så ffs vad håller jag på med äre såhär jag e när jag är kär?
Vem är jag igenkligen? Jo jag är Mikaela Elisabeth Nilsson som har gått och blivit kär ? :O
GOD DAMN IT! Asså ni ska se när han ler, fyfan jag smälter!
Går inte att beskriva han e så sjukt sööööt!
Morsan tycker han e stilig ;) mjao värsta katten ! <3
VH mannen du fångade mitt hjärta , behålla det elr leka med det?
Du bestämmer själv.
<3

/ Mix.


Kommentarer
Postat av: olle

Jag behåller det mer än gärna hela mitt liv

2008-01-04 @ 20:48:54
Postat av: Anonym

hoppas att det går bra, det förtjänar du tjejen! p.s du är vacker

2008-01-05 @ 01:10:26
Postat av: Laura

woooow mikalela!!!:D:D:D:D:DD:D::DD:D::D
förhör imorgon !!!

2008-01-05 @ 01:15:01
URL: http://www.typlaura.blogg.se
Postat av: Lovie

va kul mix =D iiihhhiiii haha min första tanke blir dubbeldejt (aa) men jjääääyyy xD så glag för dej =)

2008-01-05 @ 13:30:33
URL: http://loviiie.blogg.se
Postat av: Natta

Lycka till i min tävling som du är med i :)

2008-01-05 @ 18:36:43
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0