hips don't lie ^^

Nu är jag fucking deprimerad igen! Hatar det! okej, jag kanske inte vet riktigt vad depression innebär, men det känns som jag är det iallafall!
Fick inte åka hem till Niels idag... och han ville inte komma hit. F.U.C.KKKK!!!

Mina kompisar, känn dig träffad Amanda, mobbar mig totalt! Det är inge kul, det är pinsamt! ^^
En bra sak har hänt idag iallafall. Jag var hos ryggdoktorn. Han såg väldigt bra ut må jag säga :)
Nu vet jag vad jag har för problem i ryggen. Mina höfter har blivit snea efter att jag åkte moppe i för kallt väder.. Så kan det gå om man heter Sandra och fyller år i november! aja.. ska dit igen på fredag, ser jag fram emot! ;D

Sandra

Kommentarer
Postat av: Laura

naaw gumman

2008-01-14 @ 20:49:14
URL: http://www.typlaura.blogg.se
Postat av: mandy

hahahah mooooooooooooobbad

2008-01-14 @ 21:33:42
URL: http://maandys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0