Hejsan Hoppsan Lillebror!

Jag är helt inne i Karlsson på Taket.
Han är så söt och rooolig ! XD
" Servera mej två löskokta ägg tack" POFF ! hgahahahaha

Men men till mina bekymmer.
Jag klarar inte av att se folk ledsen och jag suger på att trösta måste jag erkänna men jag kommer alltid finnas vid din sida Sandra <3
Det kommer alltid vara en person som kommer äga ditt hjärta men du har en hel livs väg att hitta den.
Man är alltid blind från början men ju längre man går desto mer ser man.
Det var lättare när vi var små, ett brev med ett hjärta och man var kär.
Nu är det massa skit man måste göra för att först inse att man är kär. Usch.

Men men Livet älskar oss alla, <3 Tappa inte taget för den första , finns alltid någon som kommer vara mkt bättre.
För du Sandra du är flickan från det blå. Alltid lika vacker som få både på det yttre och det innre.

Men men nog om deppritoner. Nu ska vi vara glada fiskar <3 ;D
Idag ska jag nog med Laura & Amanda till ett cafe som är jättefint och då måste jag vara den "seriösa" Mikaela har amanda sakt typ xD hahahaha men men, jag ska faktiskt behärska mej! :)
FITTA! Jag blöder brevid näsan (?) hur fan kommer det sig :S

Hahaha detta inlägg blir väldigt långt men då slipper jag skriva sen XD MOHAHAHAHAHAHAH
Uhmm .. nu gnäller mor på mig igen att jag ska göra någon jävla pizza sås (?) hahah får väll göra det.
Jag är faktiskt bra på det! :D

NU KOM JAG PÅ EN SAK! JAG SKA STARTA EN EGEN UTMANING!
Skriv 5 saker du är Bra på.
1. Jag är fantasi full, jag gör det mesta jag vill göra.
2. Jag är sprallig, livlig och rolig
3. För det mesta är jag snäll
4. Jag är bra på att vara slö, men att komma på ider också.
5. Jag är bra på att rita.

Detta är en självkänsla lista. Nu ska du erkänna saker du är bra på!

// Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0