Hejdå Sandra, välkommen kärleken

Hej där!
Jag bloggar fan mkt nu, shiat!
Men men idag så drog och älskade barry till Haninge C för att kolla lite kläder <3
Sen kom Olle dit och vi kollade kläder :)
Sen åkte Laura hem och hon var så jävla smart,
Laura - Ska vi byta ipod?
Jag - Aaa visst ^^
Laura - Tack
" Vi byter och så hahha sen ringer Laura och säjer : "
Laura - Vet du varför jag ville byta?
Jag - nej ?
Laura - För jag hade inga batterier hahahahhaha hejdå!
Hahaha hon är fan smart!
Men Men sen åkte jag och Olle hem till han och där blev det myspys <3
Han har haffat mej från det mörka, känner mej så lycklig nu.
Mamma sa dirket när jag kom hem;
Fan va lycklig du ser ut, kär?
Japp, det är jag förfan. I världens underbaraste människa. <3

Kommentarer
Postat av: Lole

fan va gulligt (A)

2008-01-05 @ 21:17:14
Postat av: Laura

hihi jag är smartas:D
men jag vart halft hemskickad så jag vart bara tvungen:D

2008-01-05 @ 21:39:09
URL: http://www.typlaura.blogg.se
Postat av: Lovie

naaaw va kul älskling :D:D:D iiihiiii ^^ nu kan vi va lyckliga tillsammans x)

2008-01-05 @ 22:27:48
URL: http://loviiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0