Här är mitt liv, välkommen livet <3

Det började i 4'an då jag träffade Mikaela Nyström/Piwek , Laura Johnsson , Linnea Sjöberg , Linda Magnusson & Emelie Altsrand.
Nu började ett nytt liv för mig och som skulle bara bli bättre och bättre.
4'an var en underbar årskurs tycker jag nu men då tyckte jag nog inte det.
Jag hade världens underbaraste kompisar, en klass som var helt knasig precis som jag ville ha det.
Nu kommer vi upp till 5/6'an här kom Sandra Frykberg , Emelie Wilhemsson & Amanda Jackson in i bilden.
Nu hade jag mer än önskat.
Mina änglar hade landat, för varje dag som gick , varje vecka , varje månad , varje år så mådde jag GULD!
Dom ger mej allt ett hjärta kan, ni lever kvar i mej så länge livet ger mig tid.
Vägen ni visat mig är lycka, kärlek skratt & tårar.

Jag älskar er tjejer. <3

Love / Mix

Kommentarer
Postat av: Laura

vänskapen kommer att sättas på svåra prov efter sommaren. men jag kommer iallafall inte bryta kontakten med mina änglar

2008-01-20 @ 11:31:49
URL: http://www.typlaura.blogg.se
Postat av: Anonym

gud va vackert : )
va duktig du är på att skriva mikiz!

2008-01-31 @ 19:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0