Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya....

Måste allt vara så komplicerat? När jag vill göra en sak kan jag inte göra det´och när jag kan göra det så går det inte..
Laura tycker att jag ska skriva "Hej, idag var Laura jätteglad!"
Töntigt glad, skulle jag säga. Jag längtar, det gör hon med ;) Jag hoppas "en" är där.

Jag vill kolla på Sex and the city men jag har inte tid. Måste måla naglarna. Har bestämt att nu ska dom bli långa.

Shiiit vad jag börjar bli nervös för gymnasiet. Vet inte vad jag ska välja som förstaval. Jag har tre saker som jag verkligen vill nu, som jag tycker är roliga. Ska gå på öppet hus på Sågbäck och Riddarfjärdsgymnasiet, tänkte gå på Tumbas också. :) helst vill jag gå i Sjödal, sen Sågbäck.

Men nu ska jag va lite social mot Laura i telefonen. Det ända hon får göra är att lyssna på det som kommer ur mina högtalare ^^

Isabelle tror att jag försöker likna Pamela Ewing, vilket jag inte gör ^^

Kommentarer
Postat av: Isis

frillan är ju slående...

2008-01-10 @ 17:07:24
URL: http://issisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0