En UTE kväll full av barnasinne.

En utekväll full med barnasinne säjer jag bara.
En pulkåkning blev det ikväll med Amanda, Emelie & Laura.
Jävla va kul vi hade, det var som en film den spelade upp massa gammalt från min barndom när i åkte pulka.
Det var himlans trevligt, men vafan mikkis fan va vuxen du låter nu SKÄRP DEJ!
aja efter vi åkt lite pulka blev det ett snöbollskrig , mohahha meee laaajk! xD
Hmm sen blev vi trötta och satte oss ner och snackade, mohhahaa från det ena .. till det andra ^^
Sen gick vi SAKTA hem till Emelie där Laura blev hämtad av förvåning
Aja jag var så trött så jag ville bara hem så efter ett avsnitt av Andra Avenyn så stack jag och Amanda hem! :D
Nu sitter jag här och lyssnar på en ny favoritlåt.

Nelly furtado - All Good things.

Imorgon ska jag till stan me mina jävla orrar, ska kolla på present till mor min hon fyller år på Tisdag XD
Jag saknar Olle sjukt mkt .. :( blir ledsen . :O

Men men ADIOS ! Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0