Du kom , Du sårade , Du försvann

Ahopp är detta slutet?
Yes it is, men men jag pallar inte gå och hänga läpp över det.
Varför ska jag deppa, vad ska det leda till.
Glöm din bekymmer, Imorgon kommer nya, men fuck it här ska det inte komma mer problem.
Detta år ska vara " DET GLADA ÅRET " för Mikaela Elisabeth Nilsson.
Tack för stöd och sånt av mina änglar, upp på benen nu Mikaela här ska städas.
Nu menar jag inte städa mitt rum, eller det skulle också behövas men nu menar jag nu rensar vi den gammla skiten och tar in ny frisk luft!
Skita högt, tappa aldrig kontrollen, SMILE :D
Jag ska bli en Thailändare, Dom ser alltid allting som om allt är bäst, SÅ SKA JAG BLI! (:
Dom hära depplåtarna förvändlas till glada nu faktiskt! Jag känner mej starkare,
Kanske det finns en riktig prins där ute som vet hur man bevarar ? :)

Bye Bye, / Dear Mix

Kommentarer
Postat av: Laura

VAD DU ÄR STARK GUMMAN!! ALL KÄRLEK TIL DIG:D:D

2008-01-09 @ 16:31:35
URL: http://www.typlaura.blogg.se
Postat av: Isis

hahah bounteeey, du måste nog ändra en sak, elelr ska det vara så?

"Skita högt, tappa aldrig kontrollen"

hahahaa ;P

2008-01-10 @ 17:10:42
URL: http://issisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0