"When I say Fuck, you say you... FUCK... YOU!"

Tänkte berätta hur jag känner mig just nu...
Jag kan faktiskt inte säga det för min känsla går inte rikrigt att beskriva. Lite halvt besviken, lycklig, arg och inte enligt planerna. Ganska jobbigt må jag säga.

Tobey är snääääll :D <3

Imorgon är det hemkunskapsprov. Har läst boken 4 ggr, jag tror det räcker. Är ganska lättlärd.
Så ska jag vara med Makkan, Sammy och Mix imorgon. Det ska bli kul, men det kostade mig 10 kr :S ^^

Citatet i rubriken är sagt av Tommy Lee när Mötley Crüe var i Sverige 5/6-07<3 Längtar tillbaka <3
Hoppas Kiss kommer hit. Då blir min sommar asbraaaa :D <3<3

/ Sandra





Kommentarer
Postat av: Anonym

eru trött caroline?

2008-02-19 @ 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0