When I close my eyes it's you I see..

Gissa vem som har långa naglar för en gångs skull? Ingen mindre än mig, Sandra!
Okej, det är lösnaglar men shit the same, naglar som naglar XD lite svårt att pricka dom rätta tangenterna dock men I don't care ;)

Pratade i telefon med min älskling Laura igår, saknar verkligen henne <3

Funderar på att köpa Veet, altså sånt där skum nästa gång jag rakar benen, eftersom det är så otrooligt tråkigt. Vill ha lite omväxling.



Vem vill va med och hitta på nåt ikväll?
Puss/ Sass

Kommentarer
Postat av: Laura

JAG HAR SAKNAT DIG MED SANDRA !!!
OCH MIKAELA OCKSÅ!!! NU ÄR JAG HEMMA ÄLSKLINGAR!!

2008-03-01 @ 17:23:01
URL: http://www.typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0