Söndag, fucking slut på min underbara helg.

Jahopp, hej på dej som läser -_-
Idag äre söndag och det menas med att det är sista dagen på helgen.
Sorligt.
Min helg var fan kul, jag gillar lyckade helger ^^
Igår vare ju LöRDAG och då var det "Midda" här hemma och när det är "midda" här hemma är det att
Nilsson familjer bjuder på mat , mycket sprit och är allmänt pinsamma.
Aja, igår så var jag med Malin , Sandra , Fredrik , Marcus & lite Jonte xD
Det var kul men ganska pinsamt när vi kom hem hit men men.
hmm nu sitter jag och malin och kollar på Matilda, asså en film
hon är ju fett smart :| omg ...

Mix .

Kommentarer
Postat av: christopher

självklart:D, haha

2008-02-14 @ 21:15:25
URL: http://brunnman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0