Lördag.

Hej hopp alla bollar!
Hmm igår blev faktiskt en riktigt rolig kväll måste jag säja. (:
Vi åkte hem till Sandra så kollade vi på ngn tråkig film.
Det var Jag , Alexander , Sandra , Marcus , Mikis , Fredrik & Amanda.
Efter filmen skulle vi gå och lämna tillbaka den så lämnade vi Amanda samtidigt, XD
aja, kom hem vid 1 och det var bra, somnade direkt, jag var sååå trött.

Men men idag äre ju Lördag och vi ska ha Middag för Berit & Skröder + trillingarna
och Matte & Lena + Malin och josse , det ska väll bli kul hoppas jag :D
Jag och malin ska hitta på massa bus xD

hejhopp galoppstropp / Mix

Kommentarer
Postat av: Zabina

hihi :D
jag var med några tjejvänner och spelade spel det var jättetrevligt! Vad ska ni göra idag då? :)

2008-02-09 @ 10:56:27
URL: http://zabinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0