Jävla väder...

Eftersom en viss Mikaela aldrig skriver i bloggen så får väl jag göra det.

Jag tänkte berätta lite om min otroligt bra start på denna morgon.
Började med att jag vaknade av solen som sken in genom fönstret och den blå himlen som bländade mig... Okejdå, jag ska berätta den riktiga versionen.
Min morgon började med att jag vaknar och ser en ful, grå himmel lysa in genom mitt panoramafönster med en spricka i högra hörnet.. Jag gick upp och tänkte "Nu ska jag äta nåt gott". Så jag kollade i kylen och gissa vad jag hittade, inget mindre än en portion med pasta och kräftstjärtsås. Jag tänkte att alla har väl ändå gått till jobbet vid det här laget så den ska väl inte stå här och mögla sönder :)
När jag hade ätit den satte jag vid datan, mätt och nöjd!
Nån timme senare blev jag avbruten mitt i en av dom bästa Metallicalåtarna av att Isabelle skriker "HAR DU ÄTIT UPP MIN MATLÅDA?!?!?"
"oj.." tänkte jag.
Nu har hon kommit på ett "straff" åt mig. Att jag ska sjutsa henne till centrum om nån timme, och inte nog med det, jag måste hämta henne ikväll också. Aja, då har jag iallafall nåt att skylla på när jag vill vara ute en timma längre. Hade det varit sol och blå himmel lovar jag att min morgon hade sätt helt annorlunda ut.
Och en annal sak, vi hade inget rostbröd så jag hade inget val...typ. ^^

Senare idag ska jag och Emelie fika på vårt nya "Hangaround". Ska bli riktigt mysigt att inviga det. :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0