Why does it rain?

Nu är journalistiken avslutad. Nästa grafisk kommunikation! Woho!

När jag vandrade hem från skolan idag i mina högsta klackar mötte jag Isabelle och hon var förvånad över hur bra jag gick i klackar så för att showa lite gick jag och lekte catwalk och rätt som det var skrek en gubbe till bakom oss. Haha jag blev skit rädd och tydligen han också, Han sa att han aldrig har plågat sitt norra öga så mycket som när han tittade på mig i mina höga klackar och så sa han att han känner sig dum när han har gått i träskor hela livet när jag måste plåga mig med såna där skor. Haha, knäpp gubbe! Jag har träffat han flera gånger nu och han ska alltid börja snacka om allt mellan himmel och jord, senaste gången pratade vi om hundar.

Ikväll ska jag och mamma gymma men nu ska jag göra lite mellis och kolla på TV.
puss/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0