What's the colour of love?

Ännu en bloggpauws är över! Jag och Ela måste faktiskt också få ta en break ibland efter allt vårt seriösa bloggande.
Anyway, just nu sitter jag på Grafiska och gör ingenting. Eftersom jag är klar med mitt porträtt och väntar på att alla andra ska bli klara tänkte jag att jag kunde blogga lite.

Woho! Jag slutar om 1 timme och 20 minuter. Fett skönt!

Inatt sov jag knappt någonting så imorse var jag död när jag vaknade plus att jag har sjukt ont i halsen. Jag har en konst att alltid bli lite krasslig till loven medans jag är frisk som en nötkärna resten av året. Något irriterande.
Jag har fördrivit denna tråkiga dag med att smsa med Mickans classmate Kääm som har Telia så det kommer någ kosta en slant. Skaffa Comviq säger jag bara.

Efter skolan ska jag in till stan med Amanda och min dotter Joacim och köpa skor. Sen ska jag möta Makkan och så ska vi ha sällskap hem.

Jävlar vad mycket jag har skrivit nu så nu sätter jag punkt!

.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0