SMS med varandra.

Idag är det fredag och gissa vad? Jag är skit trött..
Jag typ försov mig imorse men då kom mamma i sista sekund och sa ;

Ska inte du gå upp?

Vad är klockan?
Gillade du klä...
VAD ÄR KLOCKAN !?
Sju..

Jag röck upp direkt för jag skulle gå till bussen 20 över, och då var det brådis.. MEN JAG HANN! Och med tåget också, men jag fattar mig på inte på Balle bussen, den kan ställas in lite när den vill och ibland komma ett år försent, men idag hann jag med tåget, LYCKA. <3
På tåget satt en Turk unge snett framför mig och en fyllis stod bakom och skrek och skit, den började turkungen och fyllisen bråka om mobil och jag trodde seriöst att det skulle gå illa, mitt hjärta bultade i 110!
Aja, nu sitter jag här och har rast.. Väntar på att gå in till svenskan.
Fan, hmm vet var något jag skulle skriva men glömde bort .. "/

Imorgon ska vi på dansuppvisning, skojjjigt! =D
Haha, Jag gillar min nya sms signal... SMS med varandra.

Men nu orkar jag inte skriva mer, PARTY ikväll! =D

/ Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0