It is Santa.

Nu sitter jag här i datasalen i skolan med Siri och lyssnar på svin bra musik.
Jadu om man ska berätta om igår så slutade jag sjukt tidigt och idag med iförsig, menmen jag åkte dirr till Sandras skola alltså SChtumbagymnasium och åt en kaka.
Jag och Sandra drog sedan till Subway och så käkade vi sen drog vi till Schuddinge och där mötte jag upp Amanda och vi for hem till Cribba.
Där lyssnade vi på musik och gjorde inte så mycket mer.

Haha, idag slutade jag efter lunch men orkar inte åka hem är man slö eller vadå!? :D
Idag ska jag , Sandra och Amanda gymma AWIE!

Hmmm.. Vad ska man mer skriva förutom att Siri är impad över att jag inte kollar på tangentbordet när jag jag skriver, känner mig stooooolt! ;D

Adios magios / Miiiiix! ^-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0