Ifrån olycka till lycka, turen vänder!

Igår så klev jag på en A-brunn och ingen slog mig och det innebär otur.
Och vad tror ni ni händer? Jo otur hela dagen.
Kanske ska berätta att jag gröpar nu ur en skål i skolan och skoja inte vad jobbigt, för trät är inte direkt mjukt så det är segt och jobbigt, men men först slog jag hammaren i handen och sen kör jag in handen i en vass träbänk och får en stor bula på tummen och såklart blir jag yr. :S
Sen så strulade tågen och allt vara bara otur, jävla A-brunn..

Men idag, idag så vände oturen.
Vi hade en lekdag med hela HV idag alltså 1or, 2or och 3or.
Vi hade en spik tävling och en sågartävling.
Spik tävlingen blev jag bäst av alla tjejer, vann en skruv mejsel och sågar tävlingen var jag näst bäst! =D
Sen fick vi svin äcklig lunch en "överrasknings lunch" Kokt korv med bröd och Pucko.
Gillar inget av det så jag åt inget, aja sen mötte jag Andreas och Sandra i stan där åt jag sen åkte vi hem till Sandra.
UG nu på kvällen och vi körde tävlingar igen och så vann mitt lag en popcorn påse men den tog jag hem (a) !

WOHOO! yeah, min dag var väldigt lyckad och nu har turen återvänt, må lyckan vara med mig!

/ Ela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0