Honey, honey!

Vad roligt att du är tillbaka Mikkis! Trodde faktiskt att du skulle lämna mig föralltid men det gjorde du inte.

Jag sitter i skolan och har journalistik just nu. Det är kul men jag har idétorka. Om två timmar slutar jag *woho*

Jag har haft en toppenhelg! I Fredags var jag på fest hemma hos Niklas, som sagt och i lördags åkte jag till Uppland Väsby och hälsade på min lilla Laura. Det var jättekul att träffa Laura och the family för det var väldigt länge sen. Dom bor i ett jättefint hus :)
Förövrigt åt vi jättegod middag, lagade gudomlig fruktsallad, stekte pannkakor, kollade på massor med film långt in på natten och snackade om massor med knäppa saker. hihi!

Nästa helg är det dans, hela helgen. Fast på lördag kväll ska jag nog följa med Emilia hem till Jimmy, är du på Mikkis? ;D

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Mikaela.

KLART! :D

2008-12-01 @ 17:29:05
URL: http://barnsligamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0