Cut my life in to pieces

Mina humörsvängningar är fan hemska! Ena sekunden är jag världens gladaste och andra så är jag helt depp. Snart ska jag bli glad igen för jag ska ner till centrum och hyra film och köpa chips sen ska jag hem till mina grannar och kolla på film och äta chips. Kul va? :)

Idag har jag haft genrep på dansen. Det var faktiskt kul. Det roligaste var när Emelie började asgarva när den andra "what a feeling" gruppen gjorde sin vers och refräng för en i våran grupp råkade irra bort sig lite. Haha ^^

Imorgon är det dans och jag hoppas att Baggen och hans crew kommer hem till mig på kvällen! Då blir jag en väldigt glad Sandra.

Pözz/ Sandy Bandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0