Allan i brallan

OMG! Jag fick nyss reda på världens äckligatse grej, fyfan asså XD men aja, det är väl kul för eran skull. Stackars henne bara ^^

Jag har haft dans hela helgen. Det har varit jättenice.

Snart sätter julstressen igång och då blir det julklappsshopping.
Här är min önskelista
Ipodhögtalare från Logitech
Spadag
Laptop
Grejer till mitt nya rum
En ny säng

Jag vet att jag har skrivit upp mer saker på min önskelista som ligger i köket men jag kommer inte på dom atm.

Jag hade jätteroligt igårkväll.
Isabelle skulle ha party fast hon var barnvakt till klockan 10 men klockan 9 kom Erika, Jennifer och Madde hit så vi kollade på TV. Sen vid 10 kom Isabelle och då kom Almroth, Phille och Tommy också. Efter att vi kört "Förspelet" en stund kom massa annat roligt folk bl.a. Josef och hans kompisar. Vet inte när alla gick hem, ungefär vid halv 4 tror jag. Kvällen blev väldigt lyckad!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0