Tänk efter före..

Varför ska man ångra sig?
Det är bara slöseri med tid. Man kan liksom ändå inte göra något åt det som redan inträffat, hur dumt det än var. Varför inte tänka framåt istället?
Innan ni börjar klaga på mig så kan ni ju tänka efter lite.. Okej! Jag erkänner att det jag gjorde var fel, men snälla, tycker ni inte att jag har fått tillräckligt med skit redan? Måste ni, som kallar er mina bästa kompisar också börja. Ni kanske tycker att det är okej att bara klaga på nån som har gjort något som är jättefel. Att först trösta mig och sen snacka skit om mig. Kan jag få ha mina problem ifred?
Och såklart, när nån annan ställer kraven går dom ju såklart att uppfylla!
Nej, jusste, det är ingen idé att lyssna på mig jag "njuter ju av det". Mm, visst..
Vad fan ska jag göra? Sätta mig i ett hörn i klassrummet och vänta på att alla ska få nåt annat intryckt i deras skallar så alla kan börja snacka om det istället eftersom dom inte verkar ha nåt bättre för sig. Eller så kanske jag ska få värsta BAF:et och slå ner den första som säger ett ord till mig?
Nej, det jag gör är att vända andra kinden till och försöker förvara mig på ett sätt som kan misstolkas som lite på skämt. Och såklart får jag massa skit för att jag säger ifrån på fel sätt.
Kamratstöjare! Hjälp tack! Nej, fan.. kom ju på vilka som var kamratstödjare...
Jag tycker att alla som skriver massa skit på mitt skåp, snackar bakom min rygg, lyssnar på falska rykten och bara är almänt cp i huvet ska tänka efter en eller två gånger.
Nästan ingen vet den riktiga versionen och nästan ingen vet vilka jävla konsekvenser jag får lida med. Så dumpa skitsnacket och säg nåt snällt till mig stället.. Kan bara vara vadsomhelst..


Det finns en person jag verkligen inte skulle klara mig utan, det är Linda Janzén. Du är den som aldrig har sagt ett endaste elakt ord till mig, och ända har vi känt varann ända sen jag låg i mammas mage. Du är en vacker person <3


Kommentarer
Postat av: Johanna från Fjällbacka

En del borde ångra sig... Ha en underbar dag! Titta gärna in på min blogg.

2008-04-15 @ 12:42:37
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hej!
Svara gärna på dagens fråga;

http://jyees89.blogg.se/1208256273_dagens_frga.html

Kram..

2008-04-15 @ 12:47:03
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Laura

hmm tack för den jag tar det som en diss till mig......

2008-04-21 @ 16:44:03
URL: http://typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0