sad but true..

En av anledningarna till att jag älskar Sex and the city så sjukt mycket är för att jag och Carrie har ganska samma problem.
Nu, i säsong 4 när hon har blivit tillsammans med Aiden igen så är han inte som vanligt. Dom gjorde ju slut förut för att hon hade varit otrogen med Mr.Big. Men nu, när dom har blivit ihop så är det som att han inte har förlåtit henne, han säger det inte direkt till henne utan han bara visar det på ett sätt så att hon ska känna sig dålig och så hon ska på nått konstigt vis få sona sitt brott, vilket hon redan har gjort.

Jag hatar när folk inte är rakt på sak.
Jag gjorde fel, jag kanske inte har varit världens bästa alla gånger och jag kanske är lite självisk ibland, förlåt för det.
Men snälla, prata med mig om det är nåt fel! Tänk om den slutsats jag dragit inte är rätt? Tänk om du kanske bara har en dålig vecka, att du är sur kanske inte alls beror på mig. Vad vet jag? Men vet man inte får man tro på det mest trovärdiga och det mest trovärdiga nu är att du inte vill ha nåt med mig att göra.

Det minsta du kan göra är ju faktiskt att ringa...

Sass


Kommentarer
Postat av: L

Stå på dej kvinna!

2008-04-22 @ 20:07:16
Postat av: Makkan

Grejjen är den, jag venne hur många gånger jag sagt vad jag tycker om dig, aldrig något illa, jag har aldrig varit med nån annan, även fast vi inte vart tillsamans, för att jag älskat dig, alltså, grejjen är att du inte fattar vad jag känner, Vad mer kan jag göra ?

2008-04-22 @ 23:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0