omgogmgomgogoomg OMG!

AAAAAJJJJ!!! Mitt jävla fucking huvud håller på att explodera!!!! Enda anledningen till att jag inte går och lägger mig är att jag inte pallar den starka belysningen i badrummet. Fuck...

Just nu mår jag bara allmänt dåligt. Jag har jävligt ont i huvet, vilket ni redan vet. Jag är helt förvirrad. Mitt kärleksliv går åt skogen bara för att jag är så jävla dum i huvet. Varför kan jag inte bara vara nöjd? Är så jävla trött på att jag ALLTID måste vara så jävla negativ med allt! Jag är stressad och nervös.. Jag mår rentutav skit...
Vill bara gråta men jag orkar inte för då kommer mascaran svida i ögonen.

Det bra med att må så här är att man uppskattar allt bra ens underbara kompisar gör för en!
Idag hade jag terapisnacka(som vanligt) med min älskling Laura :)
Och så skickar Yeison massa snälla och söta sms, han är snäll :D

Nej, nu kan jag inte skriva mer.. Mår verkligen skit....!!!!!

Sassssss

Kommentarer
Postat av: rulle

Krya på dig!

2008-04-21 @ 21:58:31
URL: http://rulles.blogg.se
Postat av: Makkan

Det löser sig,,, det gör det alltid,
det kommer fixa siiig till slut, de e inget tvivel om fast nu känns skiten sur, jag ska skcka en låt till dig sen ;)

2008-04-21 @ 22:48:30
Postat av: Yeison

Looooowwwl jag blir kallad snäll :D

2008-04-23 @ 09:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0