Manet en esquisse

Sitter i skolan nu och kände för att blogga lite. Ska egentligen skriva om Édouard Manet på franska. Men det är ganska svårt eftersom jag suger på français ^^
Har inte uppdaterat på länge, det är för att jag har haft så mkt annat för mig. Men jag har ändå varit ganska aktiv på Bilddagboken.
Åkte moppe till skolan idag. Det var skönt. Gick inte att stänga luckan i första taget dock. Men jag fick hjälp av några läskiga gubbar som jag fick stå och snacka med i typ 10 min innan jag kunde gå in*booring* XD
Fy vad det här kommer att bli tråkigt att läsa men det är för att jag inte är på blogghumör..
image174
Nu ska jag jobba. Måste behålla mitt "välförtjänta" VG ;D


/ Sas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0