Mama, take me home!

Hahaha fyyyfaan asså! Jag har aldrig haft en sån rolig gympalektion som jag hade idag!
Egentligen skulle vi haft dansdag med Jonatan från Lets Dance, men han blev sjuk så Peter, snäll som han är, erbjöd sig att lära hela 9an cowboydans XD
Då började vi såklart driva med att det skulle vara värsta lasso och rida på tjur-dansen, lite halvt porrig liksom.
Haha men det visar sig att när Peter skulle börja visa den så var den exakt som vi hade skämtat om! Han trodde tillochmed att Emelie hade dansat den förut^^
Kunde knappt dansa för jag skrattade så jäääävla mycket!
Jag har verkligen inte haft så roligt på länge XD

Vi slutade klockan 1 så jag, maandys, parni, johan och fredrik drog till Gömmarn :) Det var mysigt!

Nu ska jag svulla resten av picknicken, vilket består av chips, läsk och godis framför ett avsnitt av underbara SATC :D

Sass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0