Spiderman, spiderman, does whatever an spider can!

Var hemma hos Laura idag och åt mat med liiiite ketchup, spelade sims på ps2 och provade nått slags gitarrspel.
Jag var tydligen väldigt duktig tyckte George, det var ju trottsallt första gången men jag misstänker att han sa så för att vara snäll ;P Dom tror att jag kommer bli lika beroende av det där spelet som Laura är, det tror inte jag. Jag ska aldrig svika Sims2! <3
Vi har spelat in ovanligt många filmer idag på min mobil och lyssnat på "spiderman spiderman does whatever an spider can" det måste ha sätt ganska roligt ut när jag, Emelie, Laura, Jassan och Korpi jazzade runt i omkländingsrummet ^^ hihi!

Skaffade Facebook igår, tydligen "nya pa". Jag fattar inte så värst mycket men jag har iallafall lyckats ladda upp en bild :) Men det är ju dock inte så många personer i min ålder där, fast typ alla Isabelles kompisar har.. 90talisterna håller sig fortfarnade till playahead, "det första när jag kommer hem".

I helgen ska jag vara ledare gör typ konfirmander haha, har blivit övertalad av Niels men jag vet faktiskt inte vad jag har gett mig in på. Har sagt det förr och säger det igen, Känn ingen oro!
Men om jag ska orka hela helgen måste jag få mkt mer sömn än vad jag har nu ^^ så jag ska försöka fladdra mig mot sängen.

Fladderflaggish // Sandraaaaeeeuuuwuw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0