Pain in the foot. ^^

Blev nyss hemsjutsad av Niels, på makkans cykel, som dock också var med. Det var fett läskigt för min fot typ gled in i hjulet och sen skulle jag putta undan en bom och då kändes det sådär ont som om man får en spik i foten. Såklart så fattade ju inte Niels det så han kör som en galning hela vägen :( det var sjukt skarrit "/

Nästa helg bär det upp till bergslagsgården igen*wiiie* och då ska Yeison med också, ska bli sköjj =)



Jusste. Pratar med Lasse nu på msn och vi har massa saker att göra har jag kommit på.
1. Våran deal som vi bestämde på megalägret.
Eftersom vi paddlade kanot och man fick sjukt ont i ryggen så skulle vi göra massage på varann på bussen(dock så är vi ju "massagekompisar" långt tillbaka, ända från Ottsjö) ja, men vi hann iallafall inte göra massage då så vi får ta det nåndag framöver!
2. Eftersom jag vill höja mig till VG i franska så tar jag ju såklart hjälp av en franskaexpert, Lasse! sist han hjälpte mig fick jag mitt första och ända VG i franska. Så nu ska han få visa vad han går för ^^
3. Så kan han ju hjälpa mig lite med fysiken också när vi ändå håller på ;P

Jag vet inte vad jag vill göra just nu. Jag känner en känsla av rastlöshet. Jag måste ta vara på tiden men jag vet inte hur. Det mesta känns bara bläää!

mm.. Men lycka till med livet  och ge mig lite kommentarer i bilddagboken / Frykis

Kommentarer
Postat av: Laura

haha du skriver i din blogg att man ska komenterar bilddagboken jag förstår jag förstår:P

2007-09-14 @ 17:50:11
URL: http://typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0