Inlägg från Sandra.

Hej du glade!
har Tyvärr inte skrivit på ganska länge, för jag har haft ganska fullt upp med andra saker. Men nu är jag här igen =)
Du som har lyssnat på Rockklassiker då och då har säkert hört reklamen om "Monsters of Tribute", tror det heter så.., aa jag vill gå på det men ingen vill gå med mig, eller jo, mikkis kanske, hoppas att hon följer med! Och min fråga är ju då Vilka andra ska på Monsters of Tribute?

Fick ett litet brev hem idag från Kyrkan och där stog det att UG börjar på onsdag =) Ska dit med hanna och sara, vet inte om mikis och laura ska dit men jag hoppas det! Och så kommer ju säkert min lilla präst till man också ;D

Woho! Imorgon är det skolfoto, jag är fett nervös :S För vi ska ha Tema, Östermalmstema närmare bestämt och jag vet knappt hur en Östermalmstjej ser ut "/ Men men jag har frågat runt i klassen och fått fram lite idéer om hur jag ska se ut. En Pamela Ewing- frilla är iallafall bra! :)

Nu ska jag nog uppdatera min bilddagbok lite, www.frykis.bilddagboken.se. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0