Fest prinsar , 7.0 och nya jeans.

Fredag .

Hur har er helg varit, min har varit ganska bra faktiskt ! xD
I fredags så hade vi filmkväll med tjejerna och vi kollade på simpsons the movie och harry potter.
Simpsons the movie var helt okej, jag tycker mer om serierna som går på tv. :)
Harry potter hatar jag verkligen men två som verkligen ville se den var Emelie A Och Sandra ,
dom var teff seriösa
och Jag, Mikis och Amanda satt i Emelies vattensäng och typ låg och små slogs eller ja det var ju bara jag och amanda dåra , mikis var bara i klämd ^^
Så Emelie fick damp och hämtade en vatten sprutare och bombade oss med vatten,
mitt inne lår var helt blött xD :| Hahha efter filmerna så snackade vi allt möjligt så som man brukar göra på "tjej"/"film" kvällar ^^
När klockan var mot 12 så droppade typ alla hem. En lyckad kväll säjer jag bara ^^


----------------------------------------------------------------------------

Lördag.

Dagen började med att jag vaknade ganska tidigt , typ runt 9 ungefär. och vid 11 ringade jag Sandra.
Efter typ en timme så ringde jag henne igen då stod och gjorde brunch,
det lät ganska frestande så jag blev också hungrig så jag åt en Felix Tacopaj. Den är verkligen suverränt god !
Aja, runt 2 kom vi iväg till stan men vi gick av på söder, hah det var mkt mysigare där xD
Sandra visade mej en jeans affär och vi gick in där direkt och jag började prova ett par jeans men dom passade inte. Och dom andra jag provade passade xD Dom var väldigt fina tycker jag själv ^^
 Tack Sandra för att du är ett jeans proffs.
Medans jag provade jeans hit och dit kommer en jättesnygg kille och frågar hela tiden om det går bra och skit,
 jag blev as nervös och skit .. :|
Efter jeansen  var köpte så gick vi in på glitter och köpte en "Lycko påse" och nu skojjar jag inte,
 man får smycken för priset.
 Påsen kostar 49.50 och man får alla olika smycken från himmel och jord. Jag blev ganska beroende av dom påsarna så jag köpte 3 st. ^^
Hah efter stan åkte jag hem och käkade och så sen var det bara att gå ut igen ^^
Vi åkte till centrum träffade dom flesta och bestämdes oss för att dra på fest i Tumba..
men det var typ ute fest. Efter tumba åkte vi hem till fina huddinge och där var vi ett tag sen åkte jag och mikis hem. .. Uhmm minns dock inte så mkt, bara att jag gick och sjöng "spiderpig,spiderpig" -.-' Fjortis pppaaaaaaoooowweer ! ;D


PS ; Ska du handla jeans, HANDLA MED SANDRA. ! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0