Blindtarm elr madkatarr ? :S

Heejsaan era loodisar xD

Idag har det vara "smärstans dag"
Jag kom nyss hem från Huddinge sjukhus.
Vi åkte in för att vi trodde det var blindtarmen för jag har verkligen ont i magen, asså jag har VERKLIGEN ont.
men men det var det inte.
Dom tog blod prov , kollade blodtryck och lite sånt.
Sen så fick jag sitta och vänta i en timme på en doktor som skulle komma och känna och så,
Och som klämmer inte lite hårt , dom klämmer som om du vill klämma ut mina lungor fast nu var det i magen då men det gjorde ap ont. !
Sen gav dom mej vätske ersättning för jag har inte ätit en riktig måltid på 2 dar. Jag får inte ner maten , får bara ont då. Ialf så var det inte blindtarmen men morsan tror att det kan vara magkatarr .. Jag vettefan vad det innebär men (a)
Och på sjukhuset frågade dom om jag var mobbad i skolan , hade svårt hemma och så .. haha xD
Men dock det har jag inte XD

Ha det / Magont Mikkis

Kommentarer
Postat av: Lauraa

jooooooooo du är fett mobbad älsklig:D

2007-09-08 @ 22:45:14
URL: http://typlaura.blogg.se
Postat av: malin

ursäkta? vilka vänner har du dahhhhhhhhhhhhh palla ljuga för doktorna,(tihihihihi söto)

2007-09-10 @ 18:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0