98% smönbrist.

Gick upp 20 minuter innan jag skulle gå hemifrån imorse. Så det var bara att äta, klä på mig och borsta tänderna. Herregud vad jag fick stressa.. Ska bli skönt med helg sen, den är verkligen efterlängtad ska jag säga!
Nu ropade pappa:
"SANDRAA!!"
"Ja?"
"NÄR???!"
Vad menar han? Orka ropa mitt namn och bara säga "när". Jag förstår mig inte på den äldre generationen.
Imorgon är det UG, wiie! jag tror att jag börjar bli en kyrknörd igen. Iallafall enligt mina kompisar. Men det är så roligt folk där så man bara dras dit eftersom alla är så snälla och accepterar en som man är :)

Idag fyllde min söta lilla kompis Laura år<3 15! herregud, tiden går fort. Första gången jag träffade dig var du bara 9 =)
By the way så ska jag hälsa grattis från Josef ;)

Imorgon är det slöjd och då ska jag forsätta på min "jacka" som jag har snott från Grease 2. Den som stephanie har på sig när hon sjunger "cool rider". den är sjukt snygg!

Nu vill min kära bror ha datorn, bäst att jag skriver klart.
Ha det bra // Sandra "frykis"

Kommentarer
Postat av: lauraa

tack söta kvinna sandra:)
tack josef:)

2007-09-11 @ 22:53:07
URL: http://www.typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0