2 dagar i paris.

Herregud, vad duktig jag känner mig! jag har hjälpt 2 tjejer med barnvagnar, gjort många vägvisningar och varit allmänt trevlig mot dom flesta. På typ en månad! Och så gör jag ju väldigt annorlunda saker på helgerna. Jag menar, vilken 14(snart 15)åring åker på gudläger typ varje helg? säg till om du misstycker ^^ men jag är en riktigt schysst kompis =)

Såg 2 dagar i Paris idag. Den var inte så värst bra. Jag fattade inte så mkt, elr jo. Men det var så utdragna scener. Man kom inte riktigt in i filmen. I typ.. Forrest Gump, elr okej jag kanske inte ska ta en film som alla verkligen älskar. Ehm..  äsch jag kommer inte på nån film som liknar den där så jag orkar inte.. haha min hjärna är helt förkyld så jag är mkt trögare än vanligt ^^

När jag och Linnea var inne på HM innan bion så kom en tjej fram till oss och frågade om vi ville klippa oss gratis på Scool of hair. Vi svarade såklart ja! Nackdelen var att det var klockan 2, och filmen skulle inte sluta förns 3 så det funkade inte, faan då! jag blev liksom jätteglad, gratis klippning liksom, det får man inte varje dag...

Ska spela lite sims nu :) ha det bra! / Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

du klippte dig ju nyss. förrädare!

2007-09-20 @ 11:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0