The circle of life

God morgon :) studiedag idag, fett skönt ^^

Vet ni? jag är sjuukt sugen på att baka nåt. Skulle ha gjort det om inte städarna var här, har inte hunnit äta nåt idag eftersom dom är här och härjar..
mm men när dom har gått så blir det bakibaki :D


Nu kom jag och tänka på en liten mcdonaldsleksak som jag hade när jag var liten. Det var en hund med en hatt på rumpan, så med min stora fantasi döpte jag den till Hattibaki :D wheey för mej!

Ska in till stan med Lilli idag för att hälsa på Isabelle som jobbar på Hemköp under Åhlens =) ska bli kul ;D
Nu ska jag försöka plugga lite, men vi ses :)
pusspuss/ Sandra

Kommentarer
Postat av: besviken

yeah right!

you know the time is short!//the devil nr.666

2007-10-25 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0