Saknad.

Jag skulle vilja tända ett ljus för alla som har mist någon / saknar någon eller helt bara mår dåligt.
Jag saknar min morfar och min farfar, jag saknar även Laura , jag saknar kärleken, jag saknar känslan av närhet.
Mycket man kan ge men så lite man få tillbaka. Varför är det så?
Varför dör folk, varför saknar man sina nära och käraste.
Varför blir man kär, varför blir man sviken?
Finns så himla många frågor jag vill ha svar på men vissa är totalt omöjliga.


Sen är det mycket man vill också. Jag vill tillexempel inte att Laura ska flytta till Dalarna eller USA.
Jag vill inte gråta för att jag saknar folk, även om det är skönt men jag saknar dom bara mer då.
Jag vill inte se folk ledsen, det gör mig ledsen.

Så mycket man vill så lite man kan göra.

Kommentarer
Postat av: Ania

Tack så mkt:)
Jag skulle också vilja tända ett ljus för alla som har gått bort:(
Ha det bra/Ania

2007-10-11 @ 13:58:41
URL: http://aniaa.blogg.se
Postat av: Laura

jag får väll försöka hålla mig kvar på huddinges mark.
älskar dig mix

2007-10-12 @ 13:27:03
URL: http://www.typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0