Partyyyy

Var hos Sara igår på hennes födelsedagsmiddag. Var väldigt hungrig eftersom jag inte hann äta upp för att alla var så jävla stressade ^^ mm, och det var inte riktigt min "religion" heller, elr hur mikkis ;P
Men jag gick iallafall hem kvart i 9, när jag kände att festen började blir lite.. Dryg! haha det var det rätta ordet ^^
Så jag gick hem, år jättegod middag, med efterrätt.

Sen typ 00.10 drog jag, Linda, Isabelle och Luthe till en fest i Myrängen. Den var faktiskt kul :) haha vissa saker var roligare än andra, kan jag säga.
*Isabelle:"han är väl lite kort, va? :P" Den korta killen: tack då? jag hörde faktiskt det där ^^, KORTA REGERAR!"
*Brunjackan:"asså nötter är så äckligt, dom liksom knastrar i munnen. Bläää." ändå satt han och tryckte i sig hela nötskålen ^^
*Eller när Isabelle skulle byta låt, så ropade en tjej NEEEJ BYT INTE! hähä Isabelle fick sin hämnd som tjejen kommer ångra ^^

Jag tycker verkligen att fester med Isabelles kompisar är mycket roligare än fester med folk i min ålder. För på dom är alla människor så himla dryga, liksom bara sitter och ska se coola ut. Och röker för att det är häftigt och alla fjortsar leker fulla, och fjortiskillarna sitter bara och raggar på dom snyggaste fjortistjejerna. Näe det är inte kul. jag gillar när alla är mogna och man kan göra saker utan att nån kollar snett på en. "Det är en riktig fest!" citat av min systeryster.

/ Sandra


Kommentarer
Postat av: Mix

Men skojja inte, saras fest avr dryg.
Förlåt men det var rena rama fjortis grejen >.<

2007-10-07 @ 12:00:20
Postat av: Isis

så sant som det är sagt!
haha det där med korta killen hade jag glömt :P

2007-10-08 @ 07:59:26
URL: http://issisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0