Mikkis skriver ifrån Karlstad.

Mikkis skriver här ifrån Karlstad !

Alla ligger typ coh sover, baksmälla på allihop. Fy på oss..
Igår fredag blev det fest här hemma hos Fanny me några personer.
Dom var runt 18 - 25 tror jag ^o)
Uhmmm.. Jadu vad kan man berätta, idag har jag och Alicia varit i stan, hmm sthlm är lite bättre
men Karlstad är mysigare ffs.
Hahaha nu sitter jag och hör på Zabines kompis i telefon som inte kommer hem ifrån Arlanda.
Paulina sover tror jag , Fanny sover , Johan kollar på hockey , Alicia sover.
Haha hur kul kan man ha x'D
Nu blev bizzan sur för hon inte har mitt nummer, bajsunge på dej om du läser detta, HAHA.
 
Uhmm, blir väll en lika dan runda ikväll, vad vet jag?

Aboo på er alla, / Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0