Lodisar på rättpris.

Tjenare alla små ungar xD

Idag har det varit SO prov och fyfan för det !
Gick typ skit , kändes så iallafall det var så himla svårt!
Men men skippa skolan och allt cp så kommer vi till kvällen xD
Jag hade så tråkigt och tänkte fira att nu var pluggandet slut för SO delen ialf så jag bestämmde med Emelie, Mikis och typ Sandra att käka glass i centrum, men Banda kom inte så det var bara jag , Emelie och Mikis ^^
Det var så himla kallt ute så vi satte oss i gången till rättpris, och där var det vaaaarmt :D
Loodisar vill jag säja, fjooooooooooooooortisar ! xD
Vi käkade glass och popcorn och tog lite kort och hälsade på alla xD
Uhmm klockan började att bli 9 och allt stänger så mikis pappa och hämtade mej och Mikis,
Emelie hade ju moppen xD hahah den är skit rolig att trycka på alla knappar på XD ahhaha ..
Kom hem för en stund sen, kolla lite bilder och även www.mi-x.bilddagboken.se ;D

Peace Out ! ;D Mix

Kommentarer
Postat av: muuckis

rätt pris is the shit !

2007-10-20 @ 00:14:58
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0