Kommer alltid att älskar dej.

" Från brevvän till Graven "

Finns det änns ord för hur mycket jag älskar dig Laura?
Jo ord finns alltid men alla räcker ju lixom inte till förstår du?
Jag förstår fortfarande inte hur du kunde bara ta min lapp sådär, det är obekrivligt hur himla häftigt det är!
Från 4-9 och här tar det slut? Olika skolar , olika städer. Fuck no! Ringa varje dag? Hell yeah!
Jag vill igenkligen inte bara släppa dej sådär, känns för lätt.
Visst kan man kontakta varjedag och så men det känns ändå inte samma sak.
Jag vill kunna träffa dej på måfå, komma hem till dej och skit. Snart kommer allt detta ha en hake.
Laura Anna Sofie Johnsson , mitt livglädje, en syster , en älskad vän.
Tårar har runnit för att du ska byta skola och nu kom detta.
Trodde först inte att det var sant, men sen såg jag i ögonen och jo det var sant.
Vill inte vill inte vill inte!! Men min röst kan inte bli hörd för detta, tyvär.
" Om jag skulle stanna så skulle jag följa din väg. Så jag går och jag vet att jag tänker på dej varje steg jag tar.
Och jag ... kommer alltid att älska dig, kommer alltid älska dej.
Dej, min älskling. Var söt för minnen , det är det jag tar med mej. Så hejdå snälla gråt inte.
Vi båda vet att detta vill ingen av oss. Och jag kommer alltid älska dej , KOmmer alltid älska dej.
Jag hoppas livet rättas ut och jag hoppas att du förljer din drömmar, och jag önskar dej lycka i all framtid.
Med allt detta önskar jag dej kärlek.
Och jag kommer alltid att älska dej , kommer alltid älska dej.
Dej , min älsklng. <3 "

Svensk översättning av - I will allways Love you - Whitney Houston

Kommentarer
Postat av: Glitterk0rn

WHAT?!!!!!!!! SKA LAURA BYTA SKOLA?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-10-25 @ 20:46:29
Postat av: Laura

GUD VAD SÖT DU ÄR MIX!!!
NU FÅR VI BARA HOPPAS PÅ DET BÄSTA!!!!
ÄLSKAR DIG FÖR EVER MIKAELA NILSSON!
VI MÅSTE HÅLLA IHOP!!!!

2007-10-25 @ 21:19:55
URL: http://www.typlaura.blogg.se
Postat av: isis

lauri byta skoli?

2007-10-25 @ 22:41:21
URL: http://issisixx.blogg.se
Postat av: Mix

Till gymnasiumet jag,

2007-10-26 @ 06:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0